Support software

Support via Simple-Help

Klantenportaal

support.newimage.nl Link naar het klanten supportportaal, vraagbaak en veel gestelde vragen.

support.newimage.nl

Referenties - Anna van Toor

Anna van Toor

"De samenwerking van Anna van Toor met New Image stamt uit 2006, een tijd waarin Anna van Toor herhaaldelijk geplaagd werd door problemen met e-mail en dataverkeer. Met hun persoonlijke betrokkenheid slaagden de heren Anker en Van Vliet er keer op keer in om gebruikers uit de problemen te helpen. Naast het adequaat oplossen van incidenten toonde New Image ook een duidelijke visie om de automatisering op een hoger plan te krijgen.

Halverwege 2007 is een IT-Scan uitgevoerd waarin ondermeer de operationele risico's van het toenmalige systeem zijn weergegeven. Het ontbreken van garanties en de beperkte beschikbaarheid van (verouderde) systeemonderdelen zijn de belangrijkste argumenten geweest voor vernieuwing van servers en de vervanging van PC's. Dit traject heeft New Image voor Anna van Toor naar volle tevredenheid doorlopen. De stabiliteit en performance van de systemen zijn enorm verbeterd. Projectmatig zijn de voorbereidingen getroffen. Tevoren zijn de op te leveren resultaten, de randvoorwaarden / uitgangspunten en de impact op de organisatie op papier gezet en de activiteiten en mijlpalen uitgewerkt. Door deze gedegen aanpak kon 'de verkoop tijdens de verbouwing' gewoon doorgaan. Vrijdagsmiddags sloten de medewerkers hun oude PC's af en de volgende maandagochtend konden zij op de nieuwe PC's aanloggen en zonder problemen hun applicaties gebruiken. In één weekend zijn servers en PC's vervangen, is het domein omgebouwd, zijn systemen en wachtwoorden gemigreerd en applicaties getest. Dankzij de gedegen voorbereiding door New Image had de hele operatie nauwelijks tot geen impact op de voortgang van processen bij Anna van Toor. Dankzij handzame instructies konden medewerkers gemakkelijk de overstap maken naar MS Office 2007. Natuurlijk waren er ook vragen vanwege de functionele wijzigingen in MS Office 2007. New Image had dit voorzien en was maximaal standby; in de eerste dagen op locatie en daarna op afstand met een remote toepassing.

Sinds kort kunnen gebruikers (storings-) meldingen doen op de supportsite van New Image. Hier worden 'calls' geregistreerd is de afhandeling voor gebruikers te volgen. Een prettige en professionele manier van samenwerken is hiermee gegarandeerd."

"Vanwege de deskundigheid en het vertrouwen raadpleegt de directie van Anna van Toor New Image bij besluiten over bijvoorbeeld de samenwerking met softwareleveranciers en de keuze voor investeringsbeslissingen op het gebied van automatisering. Dit naar volle tevredenheid en met vertrouwen in de toekomst. Een toekomst waarbij goede automatisering en online informatievoorziening over bijv. consumentenbestedingen in toenemende mate bepalend zijn voor succes!"

Dhr. Martien van de Bilt
Manager Financiën en organisatie
Anna van Toor BV

Enthousiaste vakmensen op gebied van ICT

De eerste afspraak gaf mij direct een goed gevoel, twee mannen naar mijn hart. Het mooiste is dat zij ook echt waar maakten wat zij verkondigden
De Vos en Partners

Partners:

Microsoft
Dell
McAfee